Saturday, September 4, 2010

U.C. Sampdoria Genoa fantasy kits

Full name: Unione Calcio Sampdoria, SpA
City: Genoa
League: Serie A
Stadium: Stadio Luigi Ferraris
Fouded: 1946
Shirt sponsor: ERG mobile
Kit manufacturer: Kappa

When I saw the theme for next competition on Mockups Comunity's site, I signed in immediately, because I liked always the Sampdoria's kits. It was a bit easier because i made before a good kappa template. Classic approach, as it should be for Sampdoria, blue shirt with a horizontal white band containing a black and a red stripe inside. The Kappa logos are asymmetrically arranged on the shirt and shorts also. The shorts and the socks are white.
The away kit is opposite to the home one. The band on the shirt is present only on the front and is positioned a bit upper.
The third kit is all black (two shades of black), with blue trims. Also on the front of the shirt is present the white-red-black feature.
As the mandatory sponsor for the competition is Ferrari, I post also the two kits, home and away. Also the competition patch is present on the left sleev of the shirt. The rest of the design is the same.
The away kit made for the competition is a mix from the away and third. The shirt is the same, white , but the shorts and the socks are black with blue and white features.

4 comments:

  1. Salu Zoran,
    Uite revin si eu din concediu...dar cu un comentariu mai acid.Eu am o mare problema...template-urile.Inteleg de ce o firma producatoare de echipament sortiv de renume si cu un volum de productie f. ridicat foloseste template-urile, insa nu inteleg de ce un "fantasy designer" s-ar crampona de ele.Refolosirea unor template-uri duce la pierderea elementului "Fantasy" .Si ca sa ma intelegi o sa-ti dau un exemplu concret...mi-a placut la nebunie echipemanetul aniversar al celor de la Corinthians, mai ales ca la cateva zile a aparut si echipamentul oficial produs de Nike si tin sa-ti spun ca design-ul tau mi s-a parut mai reusit. Insa faptul ca la urmatoarele echipamente "Nike" ai folosit acelasi template , l-a facut sa para derizoriu, ceea ce un echipament un "centenar" nu merita sa fie.
    Acum cu echipamentele Kappa:
    - Urasc Kappa. Nu zic, daca as vedea un singur echipament Kappa acum mi s-ar parea excelent!!!
    Problema mea ( principala) cu Kappa e ca folosesc, practic acelasi template de ani de zile ( cu mici si subtile modificari). Daca imi permiti comparatia sunt ca Porsche.( Stii , "batranul" Porsche, fondatorul companiei, a zis prin anii 30 ca el a gasit forma ideala pentru o masina de curse si de atunci numai si numai pe acel tipar se insista, cu mici adaptari de design in functie de evolutia curentelor de design).
    - Alta problema cu Kappa e faptul ca aglomereaza echipamentele cu zeci de logouri ale firmei. Si cand nu fac asta pun logo-uri cat capul meu de mari pe umerii tricoului si pe sorturi !!! Si desi template-ul tau este oarecum diferit de ce face Kappa ( desi eu zic ca e cam in aceeasi linie si sincer cred ca intentionat l-ai facut asa, vrand sa pastrezi feeling-ul Kappa)si el abunda de logo-uri. Din acest motiv cele mai reusite echipamente mi se par cele negre , atat de la Sampdoria (chiar reusit acesta) cat si de la Borussia , tocmai pentru ca zecile de logo-uri nu sunt f. vizibile.
    Acestea fiins spuse si cu speranta ca nu te-ai suparat prea tare pe mine, te felicit pentru premiul obtinut si iti doresc succes in noua competitie !
    Te salut !!!

    ReplyDelete
  2. Salut Razvane. Acid? Sa stiu ca beau numai bauturi acidulate, asa ca nu e o problema :) Serios, accept critici, stiu ca nu-s perfect.
    Nu esti primul care imi spune treaba asta cu template-ul. Unii mi-au reprosat de ce fac ambele (sau toate trei) echipamente de la o echipa pe acelasi model. Ideea e ca e greu sa mai inventezi ceva ce nu s-a facut vreodata in domeniu. De aici si multe asemanari intre echipamente sau chiar firme. Chestia e ca am desenat multe tricouri intr-un timp relativ scurt (in jur de 70-80 de echipe intr-un an). Acuma am in lista de asteptare peste 50 de echipe (42 pe blog, alte cateva pe twiter si facebook, plus competitiile). Nu stiu cine le poate face diferit pe fiecare. Eventual cum fac cei ce folosesc programul de la FMG, pun desene de adidas pe tricou puma. Eu incerc sa urmaresc si linia firmei cat si istoria si traditia clubului. Oricum pentru tine am un desen facut pentru Dinamo. Daca vrei, il adaptez si pentru Steaua :)
    Multumesc pentru urari,

    Salutare,
    Zoran

    ReplyDelete
  3. Felicitări pentru blog-ul dvs., iubit cămăşi de la Sampdoria.
    Vrei să faci un parteneriat?
    Dacă vă place blog-urile mele sunt:
    www.e10mockups.blogspot.com
    www.sawskits.blogspot.com
    Am adăugat sa link-urile mele parteneri, îmbrăţişări!

    ReplyDelete
  4. Multumesc, voi posta linkurile blogurilor mentionate.

    Salut,
    Zoran

    ReplyDelete